Pages

Friday, April 9, 2010

Cupcake oh Cupcake~

Almost 1 month, just now i update for my mum n bro birthday u r so lazy my dear..almost a month u know??!!

1 week before going back hometown, thinking to buy a cupcake to celebrate my lil bro birthday coz he rarely come back home really bz wit spm lor.. then just realize my mom besday is coming!! so i decided to celebrate them together not bcoz i'm so stingy,but not enough time lor..

I send order form to the owner of Colouredsugars, k.Shina. 1 day later she call me and as about the order;

k.Shina : Azwin,k.Shina ni dr Colouredsugars. K.Shina dh dpt order form tu,tp akak nk buat theme ape ye??

me : Owh..k.Shina..Saye actually x tau nk buat design ape (i also blur..huhu)

k.Shina : ok la..adik awk suke bola x?mcm football club k??

me : err..die suke game n kete j kak..die x minat bola ni.. (huh??really he dun like football??not sure la)

k.Shina : game n kete?? mcm mne ye? nk design ape ni?? (siyesly i dunno la..huhu) ok la..nnt akak try figure out mcm mne..mak pulak??

me : ok..mak die x kisah..jnj mende tu merah, die suke..hehehe..blue tuk adk,red tuk mak..(surely she gonna hate me coz make her dizzy..haha)

k.Shina : ok..nnt akak dh dpt idea,akak inform Azwin ye?

me : ok k.Shina..thank for helping me ya? camne nk buat payment? nnt akak bg account no akak ye? sye bank in j..hehe

k.Shina : ok..nnt akak text kat Azwin ye? Mcm mne bley figure out akak pny blog ye?

me : actually sy knl akak mse e-day fara..mse tu akak buat kek n cupcake tuk e-day die..die kate akak sdare die..tu yg order kat akak ( sorry dear,use ur name 4 a while..hehe)

k.Shina : ye k?akak x prasan la..xp..nnt kite jumpe la ye?

me : ok kak..thank again ye?daa~

when the date to pick up, i went to k.Shina house to take it.. when i see the cupcake, it really great speechless really dunno what to say anymore..huhu

*it really like i want*

*the flower nice.. n delicious..hehe*
*my lil bro really like this*

my dear like it too..and ask me to buy it for his birthday haiyaa..can ask for ur own birthday meh?? to k.Shina..thanks a lot for this cutie cupcake..will order again with you (^_^)

No comments:

Post a Comment